Dobrym szefem być...

Zapraszamy do udziału w projekcie szkoleniowym, którego celem jest rozwój osobistych KOMPETENECJI MENEDŻERSKICH

  • Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych
  • Budowanie zespołu, prowadzenie spotkań
  • Wspieranie rozwoju pracowników
  • Programy komputerowe dla menedżerów
  • Znajomość prawa pracy
  • Kluczowe umiejętności handlowe


Szkolenia prowadzone są przez praktyków z dużym doświadczeniem w biznesie.


Po zakończeniu szkolenia  uczestnicy otrzymują zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu.


Zajęcia realizowane są w formule szkoleń warsztatowych, zakładających aktywny udział uczestników. Dzięki wykorzystaniu metody case study uczestnicy zajmują się podczas warsztatów realnymi sytuacjami ze swojej codziennej pracy. Natomiast dzięki nagraniu scenek na video są w stanie obiektywnie zdiagnozować kluczowe potencjały w komunikacji.


Udział w całym projekcie szkoleniowym jest bezpłatny.




ROZWÓJ KOMPETENCJI MENEDŻERKICH

Szkolenie trwa 13 dni. Będą to dwa 2-dniowe spotkania w miesiącu.

  • Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych (2 dni)

Celem szkolenia jest praktyczny trening umiejętności budowania efektywnych relacji szef - podwładny, w tym wdrażania struktur motywacyjnych w zespołach. Zakres merytoryczny obejmuje m.in. delegowanie zadań, przekazywanie informacji zwrotnych, asertywność w zarządzaniu, motywowanie pracowników.

  • Budowanie zespołu i prowadzenie spotkań (2 dni)

Szkolenie to pozwala rozwinąć umiejętności efektywnej komunikacji w relacji szef – zespół. Zakres merytoryczny obejmuje zasady budowania efektywnego zespołu, dynamikę procesu grupowego, wspierające i destrukcyjne role grupowe, prowadzenie spotkań zespołu.

  • Wspieranie profesjonalnego rozwoju pracowników. (2 dni)

Warsztat ten przybliża sposoby, dzięki którym szef może wspierać pracowników w rozwoju kompetencji: instruktaż, asystę i coaching. Uczestnicy poszerzą umiejętności wdrażania nowych pracowników, prowadzenia superwizji i rozmów z podwładnym.

  • Komunikacja i współpraca wewnątrz firmy – negocjacje wewnętrzne (2 dni)

Szkolenie to dostarcza narzędzi, pozwalających usprawnić komunikację między różnymi strukturami w firmie w relacjach poziomych. Warsztat ten obejmuje sposoby zjednywania do współpracy, negocjacje wewnętrzne oraz trudne sytuacje w komunikacji w firmie.

  • Programy komputerowe dla menedżerów (2 dni)

Zajęcia te obejmują zagadnienia obsługi pakietu biurowego oraz systemu informatycznego do zarządzania relacjami z klientem (CRM).

  • Znajomość prawa pracy (1 dzień)

Szkolenie to obejmuje podstawowe zagadnienia prawa pracy. Dokładny zakres merytoryczny będzie zgodny z oczekiwaniami uczestników szkolenia.

  • Umiejętności sprzedażowe – telemarketing, sprzedaż bezpośrednia (1 dzień)

Celem warsztatu jest wypracowanie oraz trening optymalnych sposobów prowadzenia rozmów sprzedażowych z klientami, w celu podniesienia efektywności każdego z uczestników szkolenia w pozyskiwaniu nowych klientów.

  • Negocjacje handlowe nastawione na długofalową współpracę (1 dzień)

Celem szkolenia jest usystematyzowanie strategii, technik i narzędzi negocjacyjnych oraz doskonalenie umiejętności świadomego kontrolowania procesu negocjacji nastawionych na budowanie długofalowej współpracy handlowej.


Konsultacje Indywidualne

W trakcie projektu zainteresowani uczestnicy będą mieli możliwość indywidualnego skonsultowania i przećwiczenia zagadnień merytorycznych przedstawionych podczas szkolenia. Podczas konsultacji każdy uczestnik będzie mógł omówić z trenerem swoje wątpliwości, doświadczenia związane z pracą oraz wspólnie poszukać optymalnych rozwiązań.

Konsultacje będą odbywały się przez godzinę po zakończeniu każdego dnia szkolenia.


Organizator i prowadzący zajęcia

Kurs poprowadzą trenerzy Grupy STS, istniejącej na rynku od 2000 roku i specjalizującej się w szkoleniach dla biznesu.


Prowadzący zajęcia posiadają duże własne doświadczenie w biznesie oraz prowadzeniu szkoleń. Pracowali jako dyrektorzy handlowi, kierownicy sprzedaży, kierownicy regionalni, prowadzą również własne firmy.


W skład Grupy STS wchodzą następujące marki:

  • Szkolenia i Treningi Symulacyjne – specjalizująca się w szkoleniach z zakresu rozwoju umiejętności menedżerskich, komunikacji w biznesie oraz zaawansowanych umiejętności handlowych
  • Trening Doskonalenia Sprzedaży – specjalizująca się w szkoleniach z zakresu sprzedaży i obsługi klienta
  • Pracownia Audytu – zajmująca się audytem kompetencji i badaniami rynkowymi takimi jak „tajemniczy klient”

Zasady uczestnictwa

Do udziału w projekcie zapraszamy osoby, które spełniają następujące warunki:

  • Mieszkają na terenie województwa mazowieckiego (bez względu na miejsce zameldowania)
  • Nie posiadają wyższego wykształcenia
  • Są zatrudnione (z wyłączeniem samozatrudnienia)
  • Z własnej inicjatywy chcą podnieść swoje kwalifikacje zawodowe. Zgłoszenie jest indywidualną decyzją uczestnika a nie pracodawcy.


Pracodawców prosimy o pomoc w przekazaniu pracownikom informacji dotyczących możliwości skorzystania ze szkolenia.

Zapisy i dodatkowe informacje

Grupa STS
ul. Grójecka 186/617
02-390 Warszawa

tel. 22 428 58 83
www.dobryszef.eu
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.