Zapraszamy do udziału w projekcie szkoleniowym, którego celem jest rozwój osobistych KOMPETENECJI MENEDŻERSKICH
- Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych
- Budowanie zespołu, prowadzenie spotkań
- Wspieranie rozwoju pracowników
- Programy komputerowe dla menedżerów
- Znajomość prawa pracy
- Kluczowe umiejętności handlowe
Szkolenia prowadzone są przez praktyków z dużym doświadczeniem w biznesie.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu.
Zajęcia realizowane są w formule szkoleń warsztatowych, zakładających aktywny udział uczestników. Dzięki wykorzystaniu metody case study uczestnicy zajmują się podczas warsztatów realnymi sytuacjami ze swojej codziennej pracy. Natomiast dzięki nagraniu scenek na video są w stanie obiektywnie zdiagnozować kluczowe potencjały w komunikacji.
Udział w całym projekcie szkoleniowym jest bezpłatny.
ROZWÓJ KOMPETENCJI MENEDŻERKICH
Szkolenie trwa 13 dni. Będą to dwa 2-dniowe spotkania w miesiącu.
- Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych (2 dni)
Celem szkolenia jest praktyczny trening umiejętności budowania efektywnych relacji szef - podwładny, w tym wdrażania struktur motywacyjnych w zespołach. Zakres merytoryczny obejmuje m.in. delegowanie zadań, przekazywanie informacji zwrotnych, asertywność w zarządzaniu, motywowanie pracowników.
- Budowanie zespołu i prowadzenie spotkań (2 dni)
Szkolenie to pozwala rozwinąć umiejętności efektywnej komunikacji w relacji szef – zespół. Zakres merytoryczny obejmuje zasady budowania efektywnego zespołu, dynamikę procesu grupowego, wspierające i destrukcyjne role grupowe, prowadzenie spotkań zespołu.
- Wspieranie profesjonalnego rozwoju pracowników. (2 dni)
Warsztat ten przybliża sposoby, dzięki którym szef może wspierać pracowników w rozwoju kompetencji: instruktaż, asystę i coaching. Uczestnicy poszerzą umiejętności wdrażania nowych pracowników, prowadzenia superwizji i rozmów z podwładnym.
- Komunikacja i współpraca wewnątrz firmy – negocjacje wewnętrzne (2 dni)
Szkolenie to dostarcza narzędzi, pozwalających usprawnić komunikację między różnymi strukturami w firmie w relacjach poziomych. Warsztat ten obejmuje sposoby zjednywania do współpracy, negocjacje wewnętrzne oraz trudne sytuacje w komunikacji w firmie.
- Programy komputerowe dla menedżerów (2 dni)
Zajęcia te obejmują zagadnienia obsługi pakietu biurowego oraz systemu informatycznego do zarządzania relacjami z klientem (CRM).
- Znajomość prawa pracy (1 dzień)
Szkolenie to obejmuje podstawowe zagadnienia prawa pracy. Dokładny zakres merytoryczny będzie zgodny z oczekiwaniami uczestników szkolenia.
- Umiejętności sprzedażowe – telemarketing, sprzedaż bezpośrednia (1 dzień)
Celem warsztatu jest wypracowanie oraz trening optymalnych sposobów prowadzenia rozmów sprzedażowych z klientami, w celu podniesienia efektywności każdego z uczestników szkolenia w pozyskiwaniu nowych klientów.
- Negocjacje handlowe nastawione na długofalową współpracę (1 dzień)
Celem szkolenia jest usystematyzowanie strategii, technik i narzędzi negocjacyjnych oraz doskonalenie umiejętności świadomego kontrolowania procesu negocjacji nastawionych na budowanie długofalowej współpracy handlowej.
Konsultacje Indywidualne
W trakcie projektu zainteresowani uczestnicy będą mieli możliwość indywidualnego skonsultowania i przećwiczenia zagadnień merytorycznych przedstawionych podczas szkolenia. Podczas konsultacji każdy uczestnik będzie mógł omówić z trenerem swoje wątpliwości, doświadczenia związane z pracą oraz wspólnie poszukać optymalnych rozwiązań.
Konsultacje będą odbywały się przez godzinę po zakończeniu każdego dnia szkolenia.
Organizator i prowadzący zajęcia
Prowadzący zajęcia posiadają duże własne doświadczenie w biznesie oraz prowadzeniu szkoleń. Pracowali jako dyrektorzy handlowi, kierownicy sprzedaży, kierownicy regionalni, prowadzą również własne firmy.
W skład Grupy STS wchodzą następujące marki:
- Szkolenia i Treningi Symulacyjne – specjalizująca się w szkoleniach z zakresu rozwoju umiejętności menedżerskich, komunikacji w biznesie oraz zaawansowanych umiejętności handlowych
- Trening Doskonalenia Sprzedaży – specjalizująca się w szkoleniach z zakresu sprzedaży i obsługi klienta
- Pracownia Audytu – zajmująca się audytem kompetencji i badaniami rynkowymi takimi jak „tajemniczy klient”
Zasady uczestnictwa
Do udziału w projekcie zapraszamy osoby, które spełniają następujące warunki:
- Mieszkają na terenie województwa mazowieckiego (bez względu na miejsce zameldowania)
- Nie posiadają wyższego wykształcenia
- Są zatrudnione (z wyłączeniem samozatrudnienia)
- Z własnej inicjatywy chcą podnieść swoje kwalifikacje zawodowe. Zgłoszenie jest indywidualną decyzją uczestnika a nie pracodawcy.
Pracodawców prosimy o pomoc w przekazaniu pracownikom informacji dotyczących możliwości skorzystania ze szkolenia.
Zapisy i dodatkowe informacje
Grupa STS
ul. Grójecka 186/617
02-390 Warszawa
tel. 22 428 58 83
www.dobryszef.eu
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.