Senior na czasie
Kupują przez Internet, rozmawiają przez Skype, przychodnie zamieniają na e-medycynę, są aktywni we wszystkich sferach życia i nie chcą być pomijani! Dzień Babci i Dziadka, to najlepsza okazja by pokazać, że współcześni seniorzy coraz mniej pasują do stereotypowego wizerunku „babuleńki” z chustką na głowie. Są świadomymi konsumentami z określonymi oczekiwaniami i potrzebami, które coraz częściej zaspokajają w sieci.
Życie zaczyna się po 60 – tce
Polska podobnie jak inne kraje Europy Zachodniej kwalifikuje się do grupy tzw. starzejących się społeczeństw. Z danych Eurostatu wynika, że za 5 lat w naszym kraju osoby po 60 roku życia będą stanowić 25 proc. społeczeństwa, a odsetek ten będzie się sukcesywnie zwiększał.
Statystyki nie kłamią, ale zamiast nimi straszyć lepiej wyciągnąć z nich wnioski. Jakie? Chociażby takie, że osoby po 60-tce, to całkiem spora grupa konsumentów.